A little bit stronger

Jaha, Då var klockan halv 2 på natten. För typ en halvtimme sen var jag såå himmla trött och ville bara sova, men nu e jag typ piiiiigg! Så vad ska man göra? Jaja, får väl skriva klart detta och sen är det sängen som gäller oavsett vad.

Igår var det fest hos min Sarah:) och det var sååååå kul! hihi Dansade loss till musiken, som växlade från fjortis till någon ålderdomlig punk:P haha men men. Och veeeet du vad Lollo klarade av?! Att shotta;) oooojoooj och det var riktiga grejer det..och jag säger bara aaaldrig mer...nope never ever! Tack Muchi för en så bra fest<3

Häromdagen var jag och shoppade på Väla!:) hihi köpte en långärmad cerise rosa tröja! ååh den var sååå fin! Femenima Lollo. och sedan när vi åkte till en typ gård där dom sålde hästsaker köpte jag typ världens finaste rosett till att ha i håret när man tävlar. Jag kommer lätt fett vara den snyggaste i håret på hela tävlingsplatsen! ÅÅh sååå fiiin! hahaha jaa, jag snackar om en sak till håret:P



image38

Min Snuffe är min ängel<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback