Julafton!

Jaa, idag var det som julafton!!:) Tidigt imorse åkte jag till Vellinge för att köpa min underbara hjälm!! HHIHIHIHIHIHIHIHI ja det e konstigt hur mycket lycka en hjäm kan ge. Kände mig som ett litet barn på julafton som precis hade öppnat sitt första paket. haha mn nu är den BARA MIIIN!!:D hihi

På vägen hem från Vellinge övningskörde jag och det var en upplevelse för sig. Asså när jag vrider på huvudet för att se om det är någon bil bakom så följer liksom ratten med automatiskt och jag kan liksom inte göra något åt det. Så detta orskade att jag körde över tre heldragnalinjer och bilen bakom fick väja. Helt underbart. Och pappa fick minst sagt DAMP på mig. mn liksom det var ju inte med meningen!!! Ajja jag kommer lätt fett bli den bästa bilföraren någonsin sen så det så!

Jag har en plan!!
Eller har jag?
Är det bara så jag vill eller händer det på riktigt?
Blir det verklighet eller är det bara i mina drömmar?





image42              image44
Min Fina GPA hjälm!!:) Weii                                                  We JUST LÖÖÖVE Makedonkan!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback