The Way I Are

Då var det onsdag idag och klockan har inte hunnit bli 10 än och jag sitter här i pyamas och har redan pluggat en timme..suck. Ja, du hörde rätt pluggat. Somliga har ju slutrpov i bioligi på fredag:( SUCKS!!! mn vad ska man göra. Bryter man lårbenet så kan det gå så. Inte så mycket att göra åt. Har kommit på ett nytt sätt att plugga, som jag tror e ganska bra för mig. Jag skriver frågor på alla sidor..och just nu är jag uppe i 232 frågor som jag ska lära mig idag och imorn. Jo mn det låter väl underbart. Ah ska sluta klaga mn det e liksom inte så underbart att behöva plugga när man fortfarande har SOMMARLOOOOOOV!!!!!!!!!


Mina Vänner är änglar sända från himmlen, ÄLSKAR ER så oerhört mycket, hoppas ni vet det<3<3<3



Saknaden blir värre var dag som går, såret i mitt hjärta blir större och större.
Gråter för jag vill ha dig här hos mig.
Vill krama dig och känna att allt kommer bli bra så småningom.
Igår var jag där du tog ditt siste andetag.
Kändes hemskt, kommer aldrig glömma den dagen.
Har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv.
Att förlora sin bästa vän är något av det värsta som finns.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och en vit ros för evig kärlek har du alltid med dig<3


image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback