What About Now

Jaao då var det sista lördagen och sen börjar allvaret igen. SUCK, ja det e verkligen en stort SUCK på det. Men något positivt med skolan är att nu kommer man se två ansikten igen (Jullan o Emili) :) Alltid något positivt med det! Kollade mitt schema innan..och ja vad ska man säga? Trodde att det skulle bli soft..mn det e allt annat än det. Man bara jaaahaa!! Inte mycket att göra åt men det uppriktigt SUGER! Okej, jag ska sluta klaga på skolan. Om jag ska försöka se det från den ljusa sidan (som e väääldigt svår när det har med skolan att göra) så betyder skolstart, att träningen börjar på allvar igen. OCH DET ska faktiskt bli riktigt kul=D  Äntligen kommer jag ha en utmaning, något att sträva mot. Det kommer inte bli en lätt väg dit men det är jag medveten om men jag är beredd att KÄMPA för det. Det är viktigt! Att inte bara ge upp, vad det än handlar om. Utan att verkligen kämpa för det, om man nu tycker det e värt det. Och än så länge gör jag det:)

Haha detta inlägget kommer jag fett behöva titta tillbaka på någon gång senare när det inte riktigt går som  man vill känner jag. Men det finns framgångar och motgångar i allt o alla ska vi möta dom båda.

Igår körde JAG (mm precis JAG:D) enda till Falkenberg där jag o min halva familj hyrde en stuga och sov över tills idag då vi tog en shoppingtur på Ullared! Yeeah Ullared is the shiiit!! Hihi. Går och plockar ner lite vad som helst i vagnen och tänker "shit vad billigt, bäst att ta två" men SEDAN när det kommer till då man ska räkna ihop allt för att uppskatta det fullkomliga priset någerlunda ja..DÅ är det inte lika roligt längre. När jag stod där och för tredje gången räknade ihop mitt och inte hade en blekaste aning av vad jag skulle plocka bort från min vagn hade jag nästan kunnat böla. Okej det kanske var en liten överdrift! Men vad ska man göra när man behövar allt som ligger i den fulla vagnen och man bara inte kan betala så mycket? Inte vet jag mn det löste sig iaf;) hehehe TACK o lov för det!:) HIHI

På vägen hem bestämmde jag mig för att jag skulle köra hela vägen. Ja, ont i rumpan fick jag minst sagt och ett antal nervösa sammanbrott. Bla. när jag skulle köra över Hallandsåsen ( för er som inte vet är den uppriktigt sagt JÄTTEbrant och det e bara förnamnet!!) vet du vad som händer? JO jag ligger där och kör i femman och sen måste jag bromsa lite innan baken så en lastbil kan köra in på banan. Sen växlade jag inte ner så bilen körde typ i 80...75...70..ja den gick tillslut i 65! på en 110 väg. JO men underbart. Min bror vaknar upp av att pappa skriker: VAD GÖR DU LOUISE?! Och jag vet i f*n vad jag gjorde. Skulle växla ner mn jag hade panik så jag glömde släppa gasen och tryckte på kopplingen så..ja jag vet inte hur jag kunde glömma det..mn prova själv att köra i den baken så ska du få se att det inte e det lättaste!! Jaja mn det gick ju bra tillslut..när jag fattade att jag höll gasen nere...


image48

Gladaste minerna på mig och Ingrid:P

Kommentarer
Postat av: ingi

hehe gud hallandsåsen sux!!!!!! och den bilden är ju bara schöön

2007-08-26 @ 14:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback