En timme av ditt liv

Måste ju bara säga at den bästa serien som någonsin har funnits är överlägset One Tree Hill. Nu tänker du säkert: Åh en sådan där överdriven ungdomssåpa som OC. Men skillnaden mellan OTH och OC är att OTH är så mycket mer verkligt. Alla har inte det så välställt och bor inte i enorma hus med hur mycket pengar som helst, ja jag vet de får ekonomiska kriser ibland där också.. Men i OTH där, där handlar det om det verkliga livet och man kan själv känna igen sig i alla de olika rollfigurerna.


I dagens avsnitt handlade det om hur en timme kan förvandla hela ens liv. Hur en timme kan göra något så stort. Och då började jag tänka vidare på det. En timme, en timme av ens liv.. När vi sitter i skolan inför en dryg lektion är en timme världens längsta mest drygaste timme. Men händer det en olycka inom någon minut blir timmen förändrad för hela vår framtid. En timme kan faktiskt förändra ens liv helt och hållet och man vet aldrig när förändringen kommer. Ett tu tre förändras hela ens liv och man hade ingen aning om att det skulle hända. Ibland till något bättre och ibland till något sämre. Det jag vill säga med detta är att en timme av ens liv har faktiskt betydelse. Oavsett om du vill det eller inte, en timme kan förändra allting i hela ditt liv.


One Tree Hill for life<3

Kommentarer
Postat av: jullan

louise, jag är din bästa vän och du VET att jag äääälskar OC och så säger du såhär, vill du göra mig ledsen på flit?? vaa vaa vaaa?? nu tänker jag argumentera emot detta påhopp mot OC som inte allt stämmer! först och främst är visst OC verkligt! är man en rik brat och ens pappa plöttsligt förlorar alla sin apengar, eller om man är övergiven av sina föräldrar kan man MYCKET väl känan igen sig i serien! och sen så är ju OC lite roligare och enklare att förstå! liksom ibland sätter jag på tv:n så är dte one tree hill men jag palal aldrig se för man fattar ju nada! OC har allas våran SETH COHEN aka Adam Brody och med hans charm är han fanemej hetare än Chad Michael Murray! Cohen adds allitle spice to the table you know? dom e det bästa gänget liksom, Seth, summer, ryan och marissa i OC så kom INTE här och klaga nu little missy

2007-12-18 @ 19:19:06
Postat av: Lollo

Jo mn OKEJ!! asså de flesta ungdomar känner nog INTE igen sig genom att vara en rik brat som helt plötsligt bara förlorar sina pengar..de flesta ungdomar känner sig ofta förvirrade, övergivna, kärlek av olika slag, rädsla osv. Kärlek till pengar? Är det något du kan gemföra med kärlek till äns kompisar?? Man kan inte värdesätta det på samma sätt. Och vadå fatta nada? Är man inte insatt så e det klart man till en början inte fattar men man kommer snabtt in i serien tillskillnad från OC!Där det helt plötsligt bara kommer upp lite männsikor som har varit borta i så där en 10 år. Och det är inte det att det kommer någon okänd människa ibland in i serien utan det händer rätt ofta. Och DU både Lucas och Nathan Scott e sååå mycekt hetare an Cohen, han ser ut som ett litet barn för sjutton och hur hett är det?? Inte särskilt..så du lille fröken blondi, va bara tyst och låt oss som älskar OTH få göra det så ska jag låta er som anser er vara så bratiga att ni känner igen er i situationerna också få älska erat OC

2007-12-30 @ 18:12:38
Postat av: camilla

ohla het konversation här ovanför.. haha. but i had to say that one tree hill is the best ever. that's just how it is, sorry julle :) men vi älskar dig ändå HAHAHAHHA

2008-01-04 @ 20:21:38
Postat av: jullan

bajs på er!

2008-01-08 @ 15:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback