I think I'm gonna throe up

Sometimes it not feels right.

Vissa människor förtjänar verkligen inte att må bra så ja tror ja kommer spy typ åt dagens samhälle. här lönar det sig inte att vara snäll det är nästan alltid den onda sidan som endå har det bäst.. mn hellre att ja lever mitt liv o känner att ja gör bra saker än för d andra som verkligen inte vet hur man ska behandla andra. som inte har en aning om hur ordet respekt stavas eller vad det innebär. Det ja verkligen inte kan förstå e hur man vill skade någon människas känslor medvetet..kan ni förstå det? ja kan inte iaf..

Everyone has their own secret...



Akleja- Min underbara ängel(L) Saknaden är såå himmla stor mn du finns alltid i mitt hjärta och det kommer du alltid att göra. Det är dig jag älskar mest för du e min älskade häst!<3<3

Pusshajj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback