Just to perfect!

Ja då har även lille jag en alldeles egen blogg:P haha

Vill bara säga att jag hade verkligen en JÄTTEbra nyårsafton me trevligt folk:) Tack så mycket!!

Det e så mycket man vill glömma..komma ifrån. Vissa saker gör ett större hål i hjärtat en andra. Försöker gå vidare mn ibland tar det stop, ibland måste man nog säga åt sig själv att det tar tid. Saker o ting kommer aldrig bli som det var förr..vissa saker har helt klart förändrats till det bätter mn även till det sämre..mn så är väl livet. En saga på ett band av rosor som även dom ahr taggar här o var.

Tack till mina underbara änglar för att ni finns här för mig!<3



"Man kan aldrig hata någon man en gång älskat", tro mig för DET kan man!!

Ha d bra! o tack MIN BLATTE MAN<3<3 för du gjorde denna blogg till maj!:) tihi Pusspuss
 

 

Kommentarer
Postat av: Jullan

jeeeeesss du har blogg :D im happy!!! nu kan jag följa din vardag och vad som pågår mycket enklare!

saknar dig jättemycket och älskar dig extremt...du är underbar på alla möjliga vis!

2007-01-07 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback