L.O.V.E

Som en tvillingssjäl.. båda så osäkra..båda så förvirrade, båda vill lita på någon men kan inte. vi båda har blivit så svikna att vi inte vet vart vi ska ta vägen här näst. Båda föröker så mycket vi kan. Båda vill vi gå vidare framåt. Ta steget ut i den nya världen som finns där framför oss. Båda vill vi dela alla upplevelser med varandra. Och nu kan vi äntligen göra det när vi har hittat varann! Jag och min älskade häst Natascha!<3

Natascha   Miiiin UNDERBARA HÄST!!<3<3


Nu väntar jag på att MIN ÄLSKADE EMILI ska riinga mig fran Japan! Weeeeiiii! Saknar mina utbytesstudenter JULLAN o EMILI såå hiimla mycket!! Men min lilla Ida kommer hem idag! weiii!!

Love shines bright in every corner of my heart!


Pussss!

    

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va söt hon är älskling :) Ni är lika jävla söta båda två

2007-01-26 @ 19:54:00
Postat av: CAMILLA

söt polle darling :) i love you

2007-01-26 @ 20:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback