Denmark!

Såå nu var man hemma igen från Dalarna:) En skön liten avkopplande resa. Dock var det inte så skönt för baken att sitta i en bil 12 timmar på hemresan..men men. Efter 12 timmars bilresa i onsdags hade jag inte fått nog av bilandet (det e ju så himmla roligt att åka bil..:)) så på torsdagen åkte jag till Danmark för att se min kussa spela EM i Amerikans Fotboll. Det betydde ytterliggare 10 timmar bilresa dagen efter:) ooo yeeeah! mn vad gör man inte för sin kusse:P haha hade det skitball med Viola!:) Låten som vi underhöll oss med att sjunga i flera timmar gick typ: " Så bilda din egen dududuillliduuu...Uppfattning!" Hahaha såå himmla bäll:P (Internt, jag vet!!)

Iaf så skulle jag och Viola besöka toaletten. Det var ett äventyr för saj ska jag sajja. Vi gik runt lite som yra höns och sen hittade jag en dörr där det stod: DOMMER på. Ja men braa här går vi in! Neeeeej skriker Viola det e ju DOMARE på svenska ditt knast! OOOj braa danska Louise:D Sen letade vi vidare..kom till någon skylt som betydde gästande laget och där tyckte jag vi kunde gå in mn det fik jag icke. Sen hittade vi iaf en DAM toallet! hihi Dörren stod öppen till handfatet och spegelen..Det kommer in en man..Ser oss och säger: OSKULDSF!! Hahahahahahhaahhahahahahahahhahahahahahah Neeeeeeeej det är vi icke:P haha

I Förrgårr kom MIN ÄLSKADE EMILI HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM:D Efter 11 låååååånga månader utan henne har vi äntligen återförenats! Weiii Älskar DAJ MIN EMILLII<3<3<3






image34image35

Lollo(L)Emili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback