Falsterbo!:)

I söndags började Falsterbo Horse Show!:) Såååå himmla grymt. Längtar lika mycket varje år att det ska bli just denna veckan på året, och det är alltid lika kul. Hästar i mängder, kompisar, sol, bad, shopping! kan det bli mycket bättre? naaaaaj! Igår gik jag upp klockan kvart i sex för att fixa allting, jo jag vet jag har somamrlov och det låter knäppt..mn va gör man inte för saker som e såå roliga? haha och amn kan faktiskt sova när man blir gamal. Ja iaf så åkte jag och Sarah iväg emd bussen halv 8. Och kom hem vid 7.:) Mina inköp har än så länge blivit: Gummiband, Lädertvål (äntligen hittade jag löstvål till mina stövlar:P), dressyrspö! (passa dig så jag inte piskar daj;)), hårnät med rosett (sååå gulligt) och en boxtavla.

När man sitter där och tittar på alla ekipagen tänker man tillbaka på den tiden då jag tränade och tävlade som mest, och då det gick som bäst. Det var tider det:) Minnen som alltid kommer sitta kvar. Vill så gärna träna och tävla så igen, inte bara sitta och hoppas att det ska gå bra på träningarna utan verkligen utvecklas och känna att det går framåt. Men ja vi får väl se hur det blir med allt...



image31

Min Akleja och jag har många underbara minnen som alltd kommer finnas i mitt hjärta<3 Det kommer alltid vara du och jag. Även fast du lämnat jorden så vet jag att du finns där på trapalandas eviga gröna ängar och tittar ner på mig ibland och ger mig Lycka, för du är bäst min Älskade häst<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Lollo, en dag är de du och jag som rider runt där i Falsterbo=D *önsketänkande*

2007-07-17 @ 21:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback