Hopefully I found another way

4 dagar i Falsterbo:) 4 heeeeeeeeeelt underbara dagar<3 När jag och Sophie cyklade hem( till en lägenhet i Falsterbo) från showen säger hon efter ett tag: " Asså jag har ingen aning om vart vi e någonstans..här komemr ju igenn stor väg!!" haha mn tillslut hittade vi iaf:) Sen spelade vi SÅKLART "hej kneckt" och som vanligt ägde jag ut henne;) sorry gumman mn jag kan inte låta dig vinna på allt:O:P hihi Sen kom man hem till sin lilla pollsing, och tänker ja okej nu ska jag med rida som stjärnorna. Juust det ja:P Iaf så kom jag fram dit jag skulle denna gången med en viss stor övertalning..mn det gik iaf!

Var på sjukhuset idag. Gick bra mn jag har fått störra rotation i  det skadade benet! Jaaaahaaa. mn det e NOG inget farligt mn jag säger det bara, sa läkaren. Jaha det kändes ju lungt..eller iiiinte!! mn jaha ja. O en spik sticker ut lite, ja vi kan ta bort den om du vill. Euum, kändes oooobehagligt när han bara kände på den sådär. Mn min limegröna (viktig information:P) spik får nog sitta kvar. Läkaren: Ja, den e ju ordentligt ner spikad iaf. Och det är vi glada för. Jooo tack för det är vi!

Men nu ska jag ut o rida! PUSSSS



image32

Nelli:)<3


Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi du läker verka ju himla stabil=P haha!! Men du heter din häst Nellie nu? Hete den inte Sally innan=S??! Pussss

2007-07-20 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback