You change your passion for glory

Igår var det ferre med Ida S, Jullan och Chris..och så klart typ folk som jag inte har en aning om vem. Eller JO Tobbe o Diar förstås:P Hur mycket var klockan när vi bestämmde oss för att gå på fest? JO halv 11! Braaa! haha då hade vi precis dukat upp popcorn och chips och hyrt filmer för en mysig hemmakväll! Haha ja såå kan det gå. Ibland måste man göra lite impulssaker! Asså min engelska e typ den sämsta och jag tror att Chris förstod typ hälften av vad jag sa..eller okej förlåt där överdrev jag nog en del..:P typ 10% kanske. Hahaha jag skulle förklara att jag kunde köra bil med växelspak. HAha det blev typ: I can drive a car with a....(gör lite rotationer med armen) växel. Han kollade på som om jag kom från mars. Men jaja.


Fortes Fortuna Adinvat = Ödet hjälper de tappra



image33

Imorn åker jag till sommarstugan i Dalarna:) Ska bli så sköööööööööönt!!!!! Här är en bild från förra året, kolla min keps OCH solglasögon:P haha ääägt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback