Lollo fyllde 18!:D

Hihiiiiiiii nu e Lollo stor!:D eller ja har alltid varit stor..mn nu e jag större:P vill tacka alla mina underbara vänner som gjorde min födelsedag helt oförglömlig:) Vi var på resturang, verkligen jättegott o trevligt och sen drog vi hem till Tess. Var vääldigt flummig när vi kom restaurangen..haha mn det var ball! mn jag e 18 år och dricker inte (för att jag tycker det e groooose): saft, juice, te, kaffe, öl, vin, läsk. hahaha jag måste nog lära mig att dricka lite av detta..iaf att dricka kolsyra..skulle underlätta sååå mycket! någon som ahr något tips på hur?

I måndags kom Jullan hem! weiiiiii! äntligen hemma. o jag LOVAR hon har inte mist sin blonda insida:P den första blonda kommentaren var när någon berättade om etniska..hon bara jaa det är där uppe va med samerna? hahaha what?! haha insidan passar fortfarnde med den blonda utsidan iaf:P

Nu ska ja på sista tränignen i vår speciagrupp! o vi ska ha gymkhana (= lekar till häst) och jag o sarah kommer kicka äs som vanlgit;) haha bäst i alla test, och särskilt me häst:P




image19

Lollo o Ingrid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback