Midsommar 2007

Midsommar 2007- ja vad ska man sajja;) Bäääll var det iaf! Mycket folk o dom flesta var mycket trevliga:) OCH dom kunde mitt namn! haha hoppade runt av glädje när folk visste mitt namn och visste vem jag var:P det var lite emr än vad jag trodde..Den mest spelade låten under kvällen var helt utan tvekan Fågeln Roger..OMG! haha nu kan jag hela låten utan till och jag e såå trött på den:P mn mn..Festfixarna Tess, Jullan och jag fick även några souvenier..haha en kundvagn och ett säte från skånetrafikensbussar! haha jo mn det kommer vi nog ha nytta av...eller inte! När allt folk (trodde vi) hade gått går Tessan in i rummet där toaletterna kvar och upptäcker att där ligger en snubeb som vaknar! hahahaa vi hade iiingen aning om vem han var eller något och det hade nog han själv knappt heller.. Iaf en mycket lyckad Midsommar:)



I got a life own
I have to be on my own sometimes
I have to stand on my own two feet's


 
image24



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback