Reagge på sommar'n

Det ska vara reagge på sommarn
och massvis med sol
Dricka hemkört och cola
I en uppblåsbar pool
Ja, det ska vara reagg på sommarn
Lite lullig vardag
Sjunga nanananana
Det är det jag vill haaa

Av MARKOOLIO

Låten e såå skööön! ;) haha

Hade en såå ball konversation i söndags som jag bara måste skriva ner till er;) haha

Jag var på fest och gick ut o luftade mig lite:) satte mig på en sten sak och tittade rakt ut. Då kommer min homie och sätter sig brevid mig.

Sebbe: Vad tänker du på Louise?
Borta som jag var svarde jag..
Jag: Jo jag sitter och tänker på att den där tvättställningen som står där (cirka 6 meter bort) inte borde ha kläder på sig såhär sent på natten..ja menar tänk omdom blir våta!!
Sebbe ger mig en konstig blick..
Sebbe: Euuhm..vad snackar du om Louise? här finns ingen tvättställning..
Jag: Men joohuuu ser du inte den där framme? säger jag och pekar
Sebbe börjar flabba o säger
Sebbe: Du är medveten om att det är en cementblandare

Hahahaha BRA Louise! Jag vill poängtera NOGA att det var MÖRKT ute!


image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback