Sommar o sol!:)

Ääntligen e det sommar!!:) hihi, egentligen är det inte riktig sommar förrens sommarlovet börjar men detta är iaf en häärlig början. Sommaren är den BÄSTA årstiden och jag ÄLSKAR den! Alla härliga varma dagar o nätter, alla galna kvällar som blir minnen för livet, finns inga måsten, allt måste inte vara så planerat, dom flesta är lediga, man kan göra vad man vill! Sommaren e helt enkelt underbar! Kroppen blir härligt brun bränd, man kan gå runt i linnen o shorts som e såå härligt. inga tjocka tröjor som täcker armarna, jag hade kunnat rabbla upp hur mycket saker som helst. Som ni säkert har förstått nu så älskar Lollo verkligen sommaren! Alla mörka och jobbiga, kämpiga dagar under året blir som bortblåsta när sommaren kommer. Varje sommar påmins jag att det är detta jag kämpar för hela året. SOMMAREN!

Igår satt jag och väntade på en fil i 3 timmar!! och vad tror ni händer när det var typ 1/5 del kvar? JO såå klart avbryts hela skiten, MOGET! mn såå himmla typsikt att det händer mig, gaska onödig information mn iaf:P

Alla sommrar finns det en sommarplåga.. alla minns vi förra somamrens: Boten Anna. den kommer man nog aldrig glömma. men denna sommarens sommarplåga har nog redan fått sin fart. många säger att det är banka mig gul och blå..mn JAG skulle föredra Markooliolos Det ska vara RAGGIE på sommaren!!:D weeeii! haha den e BRAO:P


             image20

Sommarbild:) (fr vä: Emili, Ingrid, Jullan, Camme, Jag, Anna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback