3 veckor, EXAKT!

Har man panik eller har man? Nationella engelska imorn och nationella matte D på onsdag!! ee jaa det e panik på det! jaja finns inte så mycket man kan göra. man får helt enkelt sätta sig med böckerna och kämpa på.

Jaaaa om EXAKT 3 veckor e min älskade Jullan heeeeeeeeeeeeeeeeemma!! weiii! Längtar så sjukt myket! o dagen efter e det min födelsedag!:) och några dagar efter det ska jag ha min nya häst heela sommaren och året ut om allt går som planerat:) sen har jag mina underbara vänner och min pojkvän<3 så kan det bli så mycket bättre? tror iiinte det!

Jag o min Snutt ( Ingrid ) har en berömd hatlista och här e några av dom..:

*  barn
*  snö
*  bruna bönor
*  bakfylla
*  smutsiga fötter
*  jul
*  en "speciell" grupp av onda människor..
*  finnar (ej människorna)
* offentliga toaletter
* skoskav



image15


Jullan och Lollan FÖR ALLTID<3<3<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback