En dag i skolan

Ja, igår alltså, omg ni skulle vatt me på vår historia lektion. hahaha det var verkligen dagens händelse så därför skriver jag lite om det. Som vanligt e våra historia lektioner med Kerstin såå himmla sega och dryga, kan typ inte komma på något drygare än henne. Inte ens Yes diskmedel e så drygt som henne. Men iaf så skulle vi läsa lite texter högt i klassen i slutet på lektionen. Så ser jag en liten text med massa konstiga ord och tänker för mig själv, haha rätt åt den som ska läsa detta. Jaha o vem tror du får läsa den dumma texten? JO precis så klart jag själv. hmm jätteroligt. Iaf texten börjar med ordet: Pochomova, och en normal människa kanske tänker okej ordet e konstigt så jag frågar hur man ska uttala det.

Men e jag normal? hahaha nej det e jag inte:P så ist för att fråga hur man uttalar ordet så recar jag på och läser ordet skitfort (hoppades att ingen skulle lägga märke till det...mn ack så fel jag hade) så det låter så sjuukt mystiskt så att alla börjar asflabba åt mig. och jag kan ju inte själv hålla mig. Sitter där och skakar av skratt och tårarna börjar rinna(av skratt). Haha min historia lärare säger åt mig att jag ska skärpa mig och jag bestämmer mig för att ta mig samman. Och just när jag ska läsa så kommer jag in i ett sånt där konstigt målbrott ( haha tro det eller ej mn tjejer kan också få det;) ) och då börjar alla skratta på nytt! Hahaha asså FATTA hur piiinsamt detta var! hahaha mn det var rätt roligt också. Men Kerstin fik damp och jag fik inte läsa mer den dagen ( e rätt glad att jag slapp!!) hahaha

Sen vill jag skriva lite om min underbara Ida! vad skulle jag gjort utan henne? Hon e mitt solsken och jag ÄLSKAR henne så himmla mycket. Från början av tvåan tänkte vi båda shiiit vi e lämnade i denna klass av Emili (=japan) så vi blir väl tvingade att umås..från det till att vara bäst i allt tillsammans! Du e min självfrälste Ida<3


image12


Lite flummig bild..mn man ser kärleken i den<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback