Helgen:)

Snart var det bara en vecka kvar..en vecka o en dag..sen..sen e jag 18!=D fick mig en tankeställare i helgen. Tänk 18 år, om man tänker efter låter det rätt gamlat..tänk liksom allt man har utstått, alla saker man har lyckats med, alla saker man har misslyckats med, allt bra och allt dåligt som hänt, allting som har fört en dit man är idag. Alla val som har påverkat att man står här idag. Alla dom gånger man har stått vid ett vägskäl o inte haft en aning om vad man ska göra när det finns två eller fler vägar att ta. Att just den vägen man tillslut beslutade sig för att ta gjorde att det blev såhär. Det e otroligt så mycket alla val påverkar en just för stunden och längre fram i livet. Jag vet att vissa saker hade jag aldrig fått uppleva om jag hade valt någon annan väg än just den jag gjorde. Och dom flesta av valen jag har gjort e jag väldigt glad att jag glorde:)


Kärleken kan vara svår, hjärtekrossande, hemsk, ensam, sorgsen och alldeles alledels UNDERBAR!<3


Igår var det tävling på stallet:) och gissa vem som ställde upp?:P haha ja jag gjorde det trots att jag bara har ett ben som e full funktionsbart! Och det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på! okej det såg säkert inte ut som det brukar göra när jag e full gång men det gör inget. Jag var lycklig som satt där på min lilla häst och red. Och så fick vi en gul o vit rosett! hahaha ojoj vad vi tycker om sådanna rosetter sarah..eller hur? eller inte;) mn e glad iaf! för jag klarade det. och jag satt kvar efter galopppen! haha anars hade nog min mamma skjutit mig.

image18

Kommentarer
Postat av: camilla

GRYMT älskling! I MISS YOUUUU

2007-05-30 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback