Lördag



Idag har jag varit o shoppat:) I tre timmar yrade jag runt på Mobila i Malmö med pappa på släp. Men det roliga e att han inte sa ett knyst under tre timmar när jag provade massa saker. Jag kännde mig en aningen jobbig mn va sjutton det var ju min shoppingtur! hehe Mina inköp blev: en rosa ögonskugga, en roosa nagelfil, hårband, ett par jeans shorts och nu till det bästa av allt!! Ett par viiitafiiina skooor:D hihihi har letat efter dom ett tag nu och dom var tydligen slut över allt mn helt plötsligt så stor dom där i affären som gjorda för mig! så dom fik lätt bli köpta. det mystiska e att jag fik ha storleken 36! Hallåå liskom när hade jag den stroleken sist? jag bruakr ha 38..hmm undra om fötter kan krympa? Iaf så får jag lära mig fort att gå utan kryckor så jag kan avända dom:) tiihii




image14

Kolla mina fiiinfiiina skor!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så du köpte skorna ändå :) sjukt fina!

2007-05-13 @ 17:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback