The Black 'n White Party!:)

Yeeah! Var bara tvungen att skriva lite om vår feta fest:) Hihi har inte haft såå roligt sen jag vet inte när!! En helt underbar kväll =D Trots att soffan gick i sönder..och att Jullans kamera försvann så var det lätt bästa kvällen på länge! Hihi. Många roliga kommentarer som har fastnat i mitt huvud som jag skrattar åt så fort jag tänker på dom:P Haha. I början bestämmde jag mig för att leka charader ( eller ja, snarare att jag åkte runt som en skidåkare och sa åt folk att gissa vad jag var:P) haha. Det e sådana snabba ideér jag får när jag har roligt;) Haha och en sak till..haha sen skulle jag visa att jag var en fågel på ett ben:) HAHAHAHA på en stol!! DU kan ju tänka dig hur det gick..Hade iaf iingen balans och va typ väälldigt nära att trilla i stengolvet mn någon räddare i nöden hann fånga upp mig ( kommer dock inte ihåg vem det var).

OCh sen vill jag noga poängtera att jag och jullan var i ROSA klänningar! och den som säger röd ska ha fett med spöö:P


Vill bara TACKA alla för en verkligen suuuper kväll i mitt LIV! =D


image62image61image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback