Do you believe it, can you recive it?

Asså FYYY sjutton!! Känner ilskan komma rasande inom mig, snart kommer jag få ett utbrott på någon. Någon som kommer säga något minsta olämpligt kommer få sig en utskällning som den sent kommer att glömma. Okej, det lät rätt hemskt mn det är det. E såå himmla LACK på allting!! Klubben, "kompisarna", skolan..åh DAMP! Men vissa saker går att göra något åt, och en har jag gjort idag:) mn jag tänker inte säga vad förrens den 30:e då alla får se!! Lyssna på vem jag tävlar för! Så d så! E så himmal trött på att bara göra det bästa för andra men får ingeting eller skit för det endå. Tillslut orkar man inte mer.

Lääängtar så himmla mycket tills jag kan springa igen, springa från allt. Springa, känna smärtan släppa. Känna att jag e bra, springer tills jag stupar och då mår jag braa! Men till en början med kommer jag få opereras igen. Mm sannt. Hoppas min läkare ringer imorn så jag kan få en tid så snabbt som möjligt.



image51
Ååh vad jag bara vill åka här ifråååååån


image52






Typ SÅÅHÄR LACK---->









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback