I never will

Om en vecka:) Om en vecka..ja, Jullan vad gör vi då?! Wieeeeeeeeeeeeeeeee!!! hihihihihihihihihihi Dagarna kommer närmare och närmare. Haha

Var på Nova idag. Vadå mycket folk?! Får ju panik i affärerna när det står folk överallt och aldrig flyttar sig när man ska komma fram. Visa lite respekt liksom!! Men ja man får kanske skylla sig själv om man ger sig ut just den helgen då alla har fått lön, studiebidrag osv. Men vad gör man inte om man verkligen måååååste ha en klänning! Precis då ger man sig ut i afrärena fast det är det mest korkaste att göra just den helgen.

Bästa Låten för tillfället: Kelly Clarkson- Never again

Snart är tiden över, det värker redan i mitt hjärta. En dag kvar. Sen är ALLT förändrat ='( Finns inget att göra men jag önskar så mycket att jag kunde göra något. Men jag står hjälplös i skuggorna och kan bara se det hända. Älskar dig förevigt<3



image59

(www.kellyclarksonworld.com/kelly-clarkson-gallary/kelly-clarkson-04.jpg)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback