I'm just a girl

Igår var jag med tjejorna på Kulturen:) hihi. E jaa..om vi ska sammanfatta kvällen med ett ord..vad blir det? PATETISKT!! haha mn jaja jag hade endå roligt =D Haha förfesten va lätt fetast! Jullan, Camme och Ingrid dansade tjanobyl och pingpong. Jag och Sarah roade oss med att snyta oss. Haha iinternt. Men tänk på att tyngdlagen e nedåt:) Tack för ni gjorde kvällen rolig:) Ni e underbara!!

Hur ska man veta om man ska bekämpa sin rädsla eller ta sitt förnuft till fånga? Något man har kämpat för i hela sitt liv..ska man bara låta det gå. Om det hade varit mitt normala jag som hade tänkt hade jag självklart svarat: Kämpa för det ,det är värt det. Och ja det kanske det är. Men är man rädd blir det inte lätt. Och visst inget e lätt och det är det inte meningen att det ska vara heller mn kanske e jag för rädd. Jag vet inte. Tiden får väl utvisa.





image54 image56 image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback