It takes a fool to remain sane

Då har skolan kommit igång igen och träningen med för den delen:) Har en ny polle lolle! hihi och tro det eller ej men det e faktiskt en stooorhäst;) yeah! Lollo har blivit stor nog nu, ee eller inte. Men men. Har inte tyckt att det e såhär roligt att träna sen över 1 o ett halvtår så jag ler o skrattar när jag rider!:) Haha låter kanske konstigt men det är sannt! Träna är det absolut BÄSTA som finns:D Så d så!

Igår var jag o Julia i Malmö och skulle shoppa. På fyra timmar hittade jag en halsband med ett guldigt hjärta på och en liten necesär (guld!). Men mooooget! Asså affärerna har ju såå sjukt dåligt utbud så det är knappt sant jue. Hade så sjukligt kul med min Julan. Började galet i skolan då jag ser en lärare jag trodde att Jullan inte vill träffa o typ säger lite "diskret" Gå in på toan, gå in på toan!! och hon bara vaa? Sen log hon så gulligt när hon fattade vad jag sa och kutade in på toan! Det visade sig sen att den läraren hade hon ingen aning om vem det var och fattade inte rikitgt varför hon skulle springa in på toaletten! HAHAHA mn det e bra att man fattar vad man gör:P Okej rätt internt mn så sjuukt kul! OCH SNAAAAAAAAAART e det VÅRAN DAG JULLIS!! Läängtar som ett litet barn längtar till Julafton:) Men först är det Kulturen på lördag me tjejorna och det kommer bli fett!



When reality become a big lie


image49

Mitt hjärta till vänster, Akleja. Och till höger min nya stjärna, Andante


Kommentarer
Postat av: camilla

du är underbar vännen.

2007-09-12 @ 17:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback