Tankarna

Tankarna bara snurrar, får inte upp en klar tanke. Allt e suddigt. Vet varken ut eller in. Vill bara blunda hårt för att sedan kunna öpnna ögonen och se en ljus dag. Men jag vill inte titta, inte öppna ögonen. Är rädd för att det ska vara en lika mörk dag som alla andra. Tittar i en tunnel och ser bara mörker. Upptäcker att det är jag själv som står i tunneln och ser inget ljus i någon ände. Vet inte åt vilket håll jag ska gå. Är den ena bättre än den andra? Finns det bara ljus i den ena änden? Tänk om jag väljer fel väg och aldrig får se ljuset.


Bad guys lies to get you in bed and
"Good" guys lies to get in your heart


image58

(http://images.amazon.com/images/P/B0006MT314.01._SCLZZZZZZZ_.jpg)

One tree hill, är bäääääääääääääst!! Älskar det programmet såå mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback