PANIK!

Okej, nu har mitt lugn börjat att sugas ur mig. Var på balkommitté möte igår ( JA, jag var tvungen att skriva kommitté så folk fattar att jag är med där =P ) och där tog vi upp att det bara är 8 veckor kvar till balen nu och allt måste fixas och så vidare. Och DÅ slog det mig att jag fortfarande inte har någon klänning!! AAAh PANIK!! Och 8 veckor, betyder endast 8 lördagar, vilket betyder att ungefär varannan är redan uppbokad vilket betyder att jag har ca 4 gånger på mig att hitta en klänning!!!!! OMG! Men det är faktiskt såhär att jag har ansträngt mig och letat faktiskt, men inte hittat något. Och jag har gjort en skiss på en klänning men sömmerskan som skulle se upp den sa att det var ett evighetsprojekt och skulle kosta hur mycket som helst. Men jaha! Och när jag gick till min mamma och visade min panik så det ändå hon säger är: Ja, jag har redan gett upp hoppet för din klänning. Du är alldeles för kräsen! Men hallåå tack för stödet!! Jaja, jag får ta tag i detta snarast möjligast!

image84
Niiice=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhnej! hoppas du hittar en snart. själv försöker jag inte ha nårra höga förväntningar på balen. det kmr bli kul ändå! vill inte att alla ska hänga upp sig på hur de ser ut:) men åk över till dk å kolla klänning! lycka tiiill:)

Postat av: Anonym

av sofia :P

2008-04-09 @ 17:45:28
URL: http://sofiapunktm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback