Berg-och-dal-bana

Dem senaste dagarna har varit som en riktig berg-och-dal-bana. Upp..NER..upp..Ner..Upp..och när lopen kommer, det är då man blir snurrig och förvirrad. Har inte gråtit så mycket på länge men inte heller skratta så mycket. Konstigt, ja livet är konstigt ibland. Men jag tror aldrig jag kommer förstå varför allt dåligt ska hända på en och samma gång och så är det typ alltid. Men på ett sätt är det endå bra. Liksom får man allting på en gång så e man dyster ett tag men sen går det rakt uppåt för ett tag. Och jag tror att jag hellre föredrar det än att vara sådär på medel hela tiden liksom. Men dem svåra tiderna är riktigt svåra, men samtidigt är dem bra tiderna, väldigt bra! Jao, det är svårt det där. Men det är endå inte man själv som bestämmer det så lika bra att bara gilla läget liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback