Fantasin skenar

Dagens största ämne är antagligen jordbävningen antar jag. Jag var faktiskt vaken och jag kände verkligen paniken komma. Min första tanke: SHIT! Det kan inte vara jordbävning, inte i Sverige..det måste varit en explotion av någonting.
Och sen kan jag tala om att min fantasi rusade iväg. Tack och lov var det inte så farligt. Sen skenade min fantasi iväg ännu mer: Om man skulle behöva evakuera sitt hus, vad skulle jag ta med mig? Jag kom fram till:
1. Mina skivor med bilder
2. Min nallebjörn
3. Mina dagböcker

Nog om det. Tro det eller ej men jag har en hemlig förälskelse i.... feta BILAR! hahaha;) Jaa, det är faktiskt sant! Asså dem e bara så mmm, yammi. Haha okej det där lät stört men endå! Såg en fet bil idag på jobbet. Lätt att jag antingen ska ha en Chrysler, Jeep eller en Ferrari när jag blir stor. Eller varför inte minst två av var?

Helgens kommentar:

Carro: Men asså ska vi sminka oss och så, så att vi blir snygga...eller ska vi vara fula?
Jag: Varför vara snygg när man kan vara ful?!
Carro: Haha, så sant. Vi skiter i sminkningen.



Julklapp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback