GOD JUL

God Jul allihopa!

Det blir väl antagligen Kalle i år igen, eller kanske inte hela men iallafall tomtarnas julverkstad, för det är det absolut bästa och det tröttnar man iallafall inte på. Men resten av programmet kan dem gärna få byta ut. Jag menar lönt att liksom ha ett nytt klipp varje år, rullen måste ju snart ge vika kan man ju tycka. Men antagligen har dem backup gånger tusen. Fick någon kommentar om att Kalle var ju tradition och det kan jag väl hålla med om men vad hände med att förnya traditionerna? Allting förnyas ju hela tiden, men nej Kalle är alltid samma vanliga Kalle. Förutom ett enda nytt klipp som varar i sådär 2 min. Men jag ska inte klaga. Jag får ju tänka på alla dem barn som precis har fötts och inte redan har sett Kalle 18 gånger. Dem måste ju också få uppleva den gamla traditionella Kalle.

Ser fram emot JULMATEN och min trevliga släkt =) Kanske allt hat mot julen suddas ut idag, vem vet? Man kan ju alltid hoppas iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback