Identitet

Då klarade man även av gårdagen då. Och ingen diff i kassan heller:) Hihi Weii!

Tänkte på en sak häromdagen. För ett år sen, ja ett år sen nu, så slutade jag med ridningen. Jag la hjälmen på hyllan och tänkte att den skulle ligga där ett väldigt bra tag. Mina vänner och släkt kunde inte tro sina öron när dem hörde att jag verkligen skulle sluta. Ryttare- det var ju jag liksom, min identitet, vem skulle jag nu vara? Det var något av det svåraste valet jag hade gjort men just då såg jag ingen annan utväg. Avbrottet varade i cirka två månader men att vara med hästar nästan varje dag tog för mycket så jag började igen och hittade Flisa<3 Och titta var jag är idag. Ska starta nya höjder och klasser nästa år om allt går enligt planerna och jag har börjast rida en unghäst, Umka<3, och om några år är vi förhoppningsvis med i eliten, om allt går som det ska. Det är spännande att så mycket kan förändras på ett år och helt oväntat. Och ja, min identitet är Ryttare, det är den jag är.




FOREVER AND EVER!<3 SARAH OCH JAG ÄR BÄST!



Har jag tagit mig vatten över huvudet eller är det bara ännu en fas...?

Kommentarer
Postat av: Ida Ståhl

Kan du berätta vad det är för en jäkla häst du rider? ;P

Postat av: Lollo

Umka heter hon, hon kommer från Holland och är efter Kigali:)

2008-12-11 @ 17:42:48
Postat av: Anonym

Vart rider du henne? Och hur gammal är hon?

2008-12-11 @ 19:15:22
Postat av: Anonym

I Sunnan å. Hon är 7 men hon är som en 5-åring eftersom hon har haft föl och en stor skada.

2008-12-11 @ 21:37:42
Postat av: Ida Ståhl

Vart har du hittat henne då?

2008-12-12 @ 17:43:37
URL: http://idastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback