Ironisk

Jao, då var det snart nyår igen då..ÅÅHH vad roligt liksom. Den bästa högtiden ever! Liksom alla e glada, super skallen av sig och klär sig lagom snoffsigt. Åh vad jag längtar....eller inte det nä. Jag var fett IRONISK där ja. Sanningen är att jag hatar nyår! Men liksom om jag hatar julen så varför skulle jag tycka om nyår? Nä precis det skulle ju inte gå ihopa.
Följande vänner ska göra följande:

Sarah- typ halmstad
Julia- Tailand..lönt liksom
Camilla- Ystad, wtf?
Emili- slagt?!

Jag själv då? Ut i ingenstans helt ensam under en lyktlampa hade jag tänkt mig:) Men det är ju ROLIGT att vi firar nyår tillsammans vänner. Jaja, vi får väl hoppas att det blir en trevlig kväll för oss alla trots våra olika val.

Vet du vad som är skitgott? Jo om man har grädde och liksom blandar lite och sen häller ketchup, salt och svartpeppar i. Mmmm mumsigt! Egentligen ska man ha det i kasslerlåda men det e så himmla gott att bara äta så. Jepp, jag e speciell:)

 
Lollo LÖKEN LÖKAR


Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHAHAH du är så jävla söt.

och du vad menas med ''!?'' efter ystad. det är nya hängplacet you know. (eller inte haha)

Postat av: Muchi

Gumman om du vill kan du få följa med till halmstad! =)

2008-12-29 @ 20:27:58
Postat av: hanna

så söt du är <33

2008-12-31 @ 01:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback