LUCIASHOW

Jag hade bestämt mig för att inte nämna något med julen, då jag verkligen inte är nhågot big fan av den högtiden, i något av mina inlägg men i detta kommer jag att göra det. Tänkte berätta om SRs LUCIASHOW 2008. Allting flöt på ganska bra, några mindre missöden i våra uppvisningar men alla höll sig kvar på sina hästar och mina barn var så himla duktiga när dem visade upp sitt nummer. Jag och Sarah var tvugna att göra något galet, vi känner att det är det som är vårat kall. Så SR hade tre kändisar på sin show. Björn Gustavsson (Sarah), Carolina Gynning (Jag, vem annars liksom?:P) och Sebastian Kratz ( Sebastian Krantz). Stackars kille förresten. När han skulle sjunga sin sång så pajjade hela musiksystemet..och tekniken på SR e kanske inte på topp. Men vi fick endå höra han sjunga. Måste säga att han och Evelina är så otroligt söta tillsammans!

Om man tänker tillbaka några år i julshower så minns jag en extra mycket: När vi, det dåvarande stallgänget (Sarah, Carro, Ellinor, Sara, Ida? och jag), var Spice Girls. Och ja, dem är bara fem medlemmar så en fick offra sig och vara Beckham = Thats me. Haha, riktigt kul hade vi.

Kvällen avslutades med att jag, Sarah och Carro flummade loss hemma hos Sarah. Shit vad jag hade roligt, måste bara poängtera att Carro absolut inte är så oskyldig som hon ser ut att vara:P Ni vet vad jag menar Carro och Sarah;) haha Tack för den kvällen tjejer<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback