Magic

Kom hem rätt tidigt igår efter en mycket bra kväll, trots att det inte blev nation. Min kompis har berättat många gånger att man ska äta salt efter att man har druckit för då slipper man att vara bakfull. "Jaja" tänkte jag, vad kan en samhällare veta? Men så tänkte jag att festa, det vet dem hur man gör så då kanske någom som har/går natur har säkert kommit på detta som har sagt det till en samhällare som har tagit det som sin grej liksom. (Ni förstår säkert att jag tycker att naturare är dem smartast, oj fel, RIKTIG natur är dem smartaste:)) Så jag tänka att jaja jag ger det ett försök och köpte hem salta jordnötter. Tog några innan jag gick och la mig..vaknar upp...och....INGEN bakfylla! Wiihuuu. Lyckan var stor! SÅ jag säger det: ÄT SALT efter du har druckit, det funkar! Fast tycker du att bakfylla är en härlig känsla så skippa jordnötterna.

Ikväll blir det restaurang med några kompisar och det ska bli riktigt trevligt. Tänkte ha mina nya pumps men så har vi det där problemet med kullersten i Sverige! Vad tänkte dem egentligen på när dem la ut den? Inte att det skulle vara svårt att gå på den i högklackat iallafall. Och inte nog om att det är svårt man förstör ju hela skon också. Men jag får väl hitta en liten ränna med vanliga sten och gå på den:) Tänkte att det är bar att jag tränar min restaurang fobi också. Så det blir nog kul!


Blir det lika galet som i vänner? Antagligen:)

Kommentarer
Postat av: Henke

gillade inte dissen mot ID:P inte ok lollo, inte ok! du vet att jag kan motbevisa dig om det behövs:P

2008-12-20 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback