Medvind

Ja, SHIT! Här gick det undan från SR till Flisa. Lätt rekord på den hastigheten. Medvind är något som man borde uppskatta mycket mer. Jag menar tänk bara på alla dem gånger då man alltid har skitbrottom och det ALLTID, ja jag menar verkligen ALLTID är motvind, då önskar man mer än någonsin att man hade medvind och slapp löka ihjäl. Jag uppskattar medvind.

Tonight, out on the street, out in the moonlight
And damm it this feels too right, it's just like deja vu
Me standing here with you
So I'll be holding my own breath, could this be the end
Is it that moment when, I find the one that I'll spend forever with

Nickelback-Gotta be somebody


Sarahs och min koversation:

Sarah: Det finns några i min klass som inte kommer från Skåne och dem är allt bra konstiga.
Jag: Jasså, vadådå?
Sarah: JO, hör på detta! Dem äter kokt potatis med béarnaisås?! what?!
Jag: Eeeöömm....
Jag tittar med en konstig blick
Sarah: ÅH NÄ! Du gör också det! Fast det är klart..vad kan man förvänta sig. DU är ju du.

Jaha så hon tyckte det var skitkonstigt att äta kokt potatis med béarnaisås, för det kunde man ju bara ha till pommes eller stektpotatis=P haha undra vem som är den konstiga av oss egentligen?;) Vilket fall så är det jättegott att blanda béarnaisås med ketchup! Alla borde prova denna underbara smakupplevelse.


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, jag håller så med dig! Kokt potatis med bearnaisesås är ju sjukt gott!

Postat av: Muchi

BLÖÖÖÖÖÖÖÖRSK :P

2008-12-21 @ 22:32:43
Postat av: Caroline

NEJ inte kokt potatis och bearnaisås!! Jag håller med sarah=)

2008-12-27 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback