Misslyckad planering

Ja, det är det minsta man kan säga om min planering idag..Eller från början tänkte jag rätt men det blev fel. Jag trodde att vi hade hela dagen imorgon på oss att skriva vår hemtenta, men det visade sig att så var inte fallet..Den ska vara inne imorgon klockan 9. Jaha! Jag som planerade så bra..det blev katastroff. Folk satt från 9.00 till typ 18.00 på AF och skrev den idag och vill ni veta hur långt jag har kommit? Jag har inte ens börjat. Just lovely. Tänkte ju att den va imorgon så planerade att göra allting idag så jag kunde vara ledig imrogon och vissa saker kan man inte ändra på sådär hux flux så jag har ju ändå fått göra allting idag som jag planerade, vilket resulterar till att jag nu har i panik.



Du säger att vi inte kommer glida ifrån varandra..men jag känner inte det samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback