Satisfaction

DÅ hade man en stirrig dag då. Först var det skolan och vi hade en övning att man skulle vara idrottspsykolog och vem fick bäst betyg på det? JAG! Haha så behöver ni prata om något så kom till mig;) För jag är tydligen grym på det, enligt rektorn i psykolgi. Jaa, jag var tvungen att skryta lite där ja:P Sen var det stallet och sen var det SR. Alla mina elever var så sjukt grymma idag, vet inte vad som har hänt. Men jag har aldrig berömmt dem så mycket, kanske är det julstämmningen som har kommit in i maj?! O NOO! Iaf så kändes det bra att få bekräftar att något rätt har jag iaf gjort med dessa barnen och ni vet vad man säger: Man ska sluta när man e på topp..

Imorn ska jag jobba på Bauhaus och jag e supernervös! Har inte varit där på en och en halvmånad! Tänk om jag har glömt allting? Jag kommer inte ens ihåg mitt lösenord till kassan, underbart. Jaja, det löser väl sig. Men nu måste jag verkligen sova för att orka med ännu en stirrig dag imorgon men jag tycker om stirriga dagar, för det mesta iaf. Då får man mycket gjort på kort tid och hinner inte tänka så mycket, perfect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback