Träningsverk

Hade en ensamträning med Flisa igår och om man säger såhär så var det en himla tur att vi inte åkte iväg och tränade! Hade blivit såå himla pinsamt att säga att jag tyvärr inte orkade alla övningar. Både min och Flisas kondis var inte på topp kan jag ju säga. Men å andra sidan har vi tatt det lugnt i tre veckor så det är inte så konstigt men det är sjukt vad snabbt konditionen försvinner. Idag hade jag träningsverk, en härlig känsla. Då vet man att man har tränat iaf=P

Igår på jobbet fick jag sitta 4 timmar i drivekassan, vilket innebär att du sitter i en liten hytt utomhus och har absolut INGENTING att göra. Tror jag hade samanlagt 15 kunder..väldigt kul. NOT! Tillslut blev jag så desperat på att det var så tyst så jag började sjunga för mig själv, och tro mig då har det gått för långt!

Ikväll ska jag gå på bio med Mr X och se Madagaskar 2, på svenska!! haha Vi kommer vara dem enda "vuxna" där utan barn..men så länge man får några skratt så kan det ju inte vara helt fel.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha så söt du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback