För små tallrikar

Så här skrev min bror på sin blogg, lägg noga märka till att vi är syskon:


Nu är jag för jävla sur alltså. Dagens tallrikar är skitsmå. Ärligt talat asså. Idag skulle jag tex äta makaroner, kötbullar + grönsaker. Och jag hade fanimig fått gå i 3 omgångar om det inte hade varit så att andra gången jag tog upp byggde jag en pyramid så skiten skulle få plats. Med mina 72kilo på 182 cm anser jag mig långtifrån vara överviktig och det är då med andra ord förjävligt att man sak behöva gå mer än en gång. VAfan jag har betydligt bättre saker för mig än att behöva gå och fylla på min jävla tallrik. Visserligen har jag typ dubblat mitt dagliga matintag sedan jag börjat träna mycket och äta nyttigt men ändån! Tallrikarna är för jävla små. Så när jag flyttar hemifrån ska det inte finnas en enda jävla "normal" tallrik i mitt hus. Endast dom största pizza-tallrikarna kommer att få plats i mitt vackra kök.

Eftersom jag också anser att detta är ett problem kände jag att detta inlägget passade perfekt!! Och jag vill klaga på skolans tallrikar! Asså jag skojjar inte! De är typ hälften av tallriksstorleken man har hemma! Detta betyder att man måste ta dubbelt så många gånger om man nu känner att man är hungrig. Ska det vara så?! Neeej! Större tallrikar!!! Ja, jag kanske är matglad men vem är inte det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback