I just LÖVE him!

Nu har jag suttit och replayat ett youtube klipp 15 gånger..minst och jag har kommit fram till att jag bara Måste få säga att jag har gått och blivit småkär i en kändis. Haha ja, jag vet jag låter som om jag var 14 år och det bästa i mitt liv är backstreet boys och jage  sååå käär. Haha mn Ja så e läget! Och gissa vem denna MYCKET speciella person är? ...... BJÖRN GUSTAVSSON- den yngre! <3 Haha, ja antagligen så tycker du att jag e heelt ute och cyklar eller så förstår du mig precis! Antingen eller, finns ingenting mittimellan. Antingen försår man att man blir helt såld när man ser han upträda eller så gör man det inte. Och jag e heelt såld! Igår när jag tittade på Melodifestivalen satt jag som på nålar och hade extremt höga förväntningar över hans uppträdande OCH vet du vad?! Hans uppträdande uppfyllde precis alla förväntingar till och med mer! Det var nog det bästa uppträdandet han har gjort. Så jag säger bara scru Karl Petter i bonde söker fru och GO Björn Gustavsson!:)<3

Kommentarer
Postat av: sofia

hahha HÅLLER HEEELT MED :D ;D
karl petter är ball:P
och björn är så sjukt underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback