Pärlhalsband för gamlingar

Idag var jag på Väla för att försöka hitta något vettigt att ha på mig på fest..mn asså det är seriöst något allvarligt fel med dagens affärers utbud!! Tror dem inte man festar efter nyår eller?! hittade iiingenting. Och idag försökte jag verkligen att inte vara kräsen mn det gick inte ändå..snacka om feta problem!

Men ja iaf så när jag stod inne på glitter så hade jag bestämt mig att jag skulla ha pärlhalsband och pärlörhängen till min klänning, som jag inhandlat för ett tag sen, för att piffa upp det hela. Sen stod jag där i affären och tänkte..och efter ett tag sa jag högt: Nej, jag vill inet ha både halsband och örhängen..den blir för "tantigt", och hänger tillbaka halsbandet. Tittar lite snett brevid mig och där står en dam och hållerpå med ett pärlhalsband..LAGOM PINSAMT! och ja..hon hängde tillbaka halsbandet;) hahahaha BALL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback