Den första snön...

Jag hatar snö. Ja, det gör jag. Jag hade kunnat skriva en hel uppsats om det men jag väljer att inte göra det, hade nog inte blivit mycket till rolig läsning precis..Men iaf så börjar morgonen med att jag inte kan åka och tävla för det har snöat skitmycket..jaha moget, 300 spänn åt skogen och jag hade verkligen sett fram emot det, suck. Åkte till SR istället och hade lektioner..kallt? MHM! Sämsta årstiden att vara ridlärare på kan jag tala om. Och inte nog med detta, så ska jag anmäla mig till en tävling nästa helg iställlet. Och när tror du anmälningstiden gick ut på den? Givetvis igår..Jaha och vad betyder det? JO, att jag kommer få starta först i klasserna och betala DUBBEL anmälningsvgift..hejdå 500 spänn där..Bäst att jag vinner så det blir någon utjämning på det hela:)

SÅ, nog om mitt klagande..eller nä. Dessutom vill man ju inte att snön ska ta död på en när man cyklar, eftersom det är snorhalt, så nu har jag bestämmt mig för att jag ska införskaffa en cykelhjälm! Bra va? En lysnade idé.



Inte så mycket att hurra för direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback