Give me more

Då var det söndag igen och jag är helt slut i hela kroppen. Ingen lugn helg om man säger så. Hade inte mina lektioner i lördags för jag var med på tävling, så fast man inte ska upp och jobba tidigt för en gång skull på en lördags morgon så blev det ändå en tidig morgon för jag följde med på tävling. Hästmännsikor är allt bra konstiga..dem går upp jättetidigt på morgonen, åker till tävling där det nu under vintern och hösten är SVINkallt så man typ håller på att frysa ihjäl. Jaja, man är härdad kan jag tala om. Efter tävlingen stack jag hem och sen var det dags för nästa stall. Sen var det hem och man får ett samtal av Jullan..där hon typ får panik på mig och jag på henne för vi kan inte bestämma om vi ska gå ut eller inte..Tillslut får hon damp och kommer och hämtar mig:) HiHi. Efter mycket om och men bestämmde vi oss för att åka till förfest i Lödde och helt plötsligt hänkade även Camilla, wiihuu.

Efter en MYCKET kall resa så kom vi äntligen fram. Hade det verkligen jättetrevligt, trevligt med nytt folk! Måste bara poängtera att när jag har sprit i kroppen blir jag som stålmannen! Jag kunde köra armhävningar med benen på soffan och typ sådär klappa händerna imellan armhävningarna, j*kligt grymt gjort måste jag säga;) Sen var det dags att ta taxi..och denna bilfärd..om man säger såhär så fick jag verkligen fete damp! Jag lackade sönder på taxichaffören för hans idiotiska körning och jag skrek på honom. Alla tystande och efter ett tag säger någon: Louise, det räcker nu. DÅ hade jag dampat hårt kan jag säga. Men körningen blev bättre iaf:) Killarna tyckte dock att jag var ganska löjlig men det struntar jag i kan jag tala om. Jag tänker inte dö i någon bilkrash tack vare någon dum taxichafför, så det så! Tillslut kom vi in på Buddah och där hade jag skitkul:) Denna gången kom jag till och med dit och in;) Haha. En lyckad kväll! Tack folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback