Good old friends

Om ni tittar längst ner i detta inlägget kommer ni att se en supersöt bild på mig och Camilla när vi går typ i 1an. Naaw så söta:) Vi tittar ut över havet och har hela liv framför oss...Och det har vi fortfarande, skillnaden är bara att man nu är 19 år och har gått igenom så mycket, att man vet att saker och ting inte alltid blir som man har tänkt sig. Att det även finns de dåliga stunderna i livet då man aldrig vill stiga upp igen, och dem bra stunderna då man inte kan sluta le och svävar på moln. Det visste man inte då, men det vet man nu. Vad är då skillnaden egentligen? Vi har ju fortfarande hela livet framför oss.
LEV LIVET!


Jag cyklade förbi makedonkan när jag cyklade till Flisa idag, mhm jag cyklade, och fy vilken äcklig lukt alltså! Klökkänsla på det eller vad? Kan inte fatta vad som har hänt, innan var jag typ beroende av makedonkan och kunde äta där flera dagar i veckan och nu så skulle jag aldrig ens få för mig att gå in där, usch äckligt! Men åh andra sidan så har jag äntligen lärt mig äta pizza!!:)  (Har inte ätit det sedan jag var 5 år för jag tyckte det smakade så fruktansvärt äckligt!) Så jag antar att jag får i mig det fetaste fettet ändå;) Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback