Lysande Lollo Lysande

Dagen började med att jag var i skolan och vi skulle få reda på tentaresultaten...jag visste typ att jag inte skulle klara det så jag kände att en mörkt moln kom över mig. Men jag tog mig i kragen och gick till receptionen för att hämta ut den där tentan..och där låg den..och det stod att jag var GODKÄND!! weiii! Såå glad jag blev! Fattade inte hur det gick till och vad jag fick poäng på men det struntar jag fullkomligt i för jag klarade den iaf och nu är det "bara" en hemtentamen och massa frågor till seminaruim man ska genomlida, mn inget pluggande till prov mer på denna kursen. TACK OCH LOV!

Sedan var jag ute och Umka, den nya hästen. Först gick det..om man säger såhär INTE såå bra precis. Men jag fick väl "ha förståelse" för att katter kan vara såå farliga, särskilt när man är en häst på 170..dem kan ju äta upp en. Kämpade som ett litet djur i en halvtimme och tillslut dog jag i mina armar..men sen så bara PADAM! Så gick det skitbra! Hon lossnade fint och jag galopperade som på moln...ååh vilken känsla! Ville aldrig sluta rida. Duktig Umka:)



Svävade på moln...sen fick jag ett sms(A)

Kommentarer
Postat av: camilla

finaste namnet, Umka!! HAHAHAHHAAH xD

Postat av: Lollo

Hon e faktiskt från Holland! Och jag tycker det e fint:)

2008-11-17 @ 22:48:57
Postat av: Caroline

grattis till godkänd tenta :)

2008-11-18 @ 04:59:27
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: Sus

Dressyr eller hopphäst?

2008-11-18 @ 08:59:50
Postat av: Lollo

Tack Carro!:)

Både och men för tillfället är det hoppning som gäller:)

2008-11-18 @ 14:21:36
Postat av: sus

Ok. Kul. Är den gammal? vilka klasser går den i nuläget?

2008-11-18 @ 14:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback