Mörkare tider

Då jag verkligen inte kunde komma på ett nytt namn till en blogg och alla jag kunde komma på redan är upptagna beslutade jag mig för att då får jag väl fortsätta att skriva här helt enkelt.

Idag har jag jobbat, ja jag jobbar fast att det är röd dag och jag kan berätta att det var verkligen SVINkallt imorse klockan 8. Kändes som mina tår skulle trilla av..och saken är den att det blir ju inte varmare på ett tag nu heller, utan nej det blir ju bara kallare och kallare och mörkare och mörkare. Känns som om vi går mot ljusare tider..NOT. Men iaf hade jag mina elever på ridskolan och idag var det hoppning.. och det är en klass för sig. Vissa grupper är vekrligen total katastrof i vanliga fall och du kan ju tänka dig hur dem är när det är hoppning, snäppet värre? Två snäpp minst. Men idag var de alla duktiga och jag fick beröm av en förälder:) Der värmde.

Sitter här nu och funderar över tävlingen imorgon och kommer på att: OOOpps mina ridbyxor är nog inte tvättade så kanske bäst att göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback