Perfect..or?

Gillar jag det eller inte?
Jag har ju kommit fram till såå många gånger att det är det jag söker nu och det har jag nu, tror jag. Men samtidigt måste man passa sig jäkligt noga..ja, jäkligt noga...för att inte tappa fästet. Men än så länge så är den, innan så känslosamma Lollo, helt känslokall..eller helt kanske var fel ord men typ. Så det är ju bra, eller? Äe, det e bra.

Idag hade jag sådan där tur som jag aldrig annars har, ni vet sån där tur som vissa männsikor föds med och andra inte. Jag missade första bussen imorse, när jag skulle till jobbet, gjorde en djup suck och då kommer det en buss till som kör en minut senare! Haha glad för det lilla eller vad? Sen hade jag precis tränat klart och DÅ börjar det spöregna! Weiii turen var på min sida idag, annars brukar det ALLTID börja spöregna av någon konstig anledning precis när jag ska börja träna. Men inte idag inte:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback