THE TIME OF MY LIFE

Weiiiiii, jag hoppade upp och ner som en liten boll och grät av lycka igår! Jag blev utvald, ja, jag Louise ska få ha en riktigt bra häst. Åh, lyckan är STOR! Hihi. Äntligen kan jag satsa på ridningen så som jag vill. Kommer ha två hästar nu som jag verkligen ska satsa allt på, så det kommer bli träningar och tävlingar för hela slanten. Detta var verkligen det jag ville, känns som början på en dröm äntligen tar form. Finner inga ord som kan beskriva den glädjen jag känner:)

Såg på filmen "Skicka vidare" här om dagen med min kaffe kompis och filmen e såå bra. Alla borde se den! Den handlar verkligen om att ge och inte bara ta i livet, att hjälpa dem som behöver det. En underbar film om en liten pojke som gör något för världen. Ett bra filmtips!

Imorn blir det utgång;) Wihuu. Var? Vi får helt enkelt se vart vi hamnar...någonstans i Malmö iaf. Och min mamma kommer ställa den vanliga frågan: Louise, var ska du sova någonstans? Och jag kommer svara: Mamma, om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte var jag slutar upp. Haha det e standard på det nu:P Men det e som jag säger, det vet man aldrig;)


typ såhär glaaaaaad!=D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dressyr eller hopphäst?

2008-11-14 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback