Any given sunday

Då var det söndag igen då och ännu en vecka har gått. Söndagar betyder oftast tävlingar, baksmällar eller bara lugna dagar. Och jag har lärt mig att gilla söndagar överraskande mycket, det är liksom inga förväntningar på en, förutom vid tävling, att man ska göra en massa saker, vara på topp och prestera en massa. Utan på söndagar, då får man vara sådär lagom skabbig och bara gå runt i sina mjukisbyxor hela dagen utan att göra någonting, väldigt skönt måste jag säga. Men innan när man gick i skolan så innebar söndagar bara massa ångest inför den kommande veckan som alltid innebar massa pluggande hit och dit. Men nu kan man ta det lugnt, tack och lov att man har tagit studenten!

Utgång igår, såå himla roligt jag hade. Bara dansa loss och ha kul, en riktigt bra natt:) Kvällens skönaste kommentarer kom när jag, Emili och Jullan satt och disskuterade några vi träffade för ett tag sen.

Julia: Men alltså skulle jag träffa han nu så är jag inte helt säker på att jag skulle känna igenom honom...
Emili: Mn vadå skulle ni inte känna igenom honom?! Ni umgicks ju med dem i flera dagar..
Jag och Jullan tittar på varanndra och säger: Nää det skulle vi inte, haha
Emili: SUCK, det säger mycket om hur erat skick var i Rhosod i en vecka!

Haha ja, Emili det var på topp;) Ta mig tillbaka till Rhodos nuu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback