Det är en lång väg att vandra.

Då har jag snart haft mitt körkort i en vecka och det är verkligen underbart! Snacka om att man har sjukt stor frihet och kan göra vad man vill precis när man vill, lät precis som singellivet.. Men ja, i vilket fall så drar den ju hur mycket bensin som helst och pengarna skenar iväg! Jag tankade full tank på torsdagen, fick tanka igen på söndagen, jaha på fyra dagar körde jag alltså upp 500 spänn. INTE OKEJ! Så nu blir det skärpning. Tar mig till och från jobbet men sen får det räcka. Kan jag cykla så får jag banne mig göra det.


Kan inte fatta det, ena dagen fanns det bara i mitt huvud och jag var hur glad som helst, några dagar senare låg jag och grät för det verkade inte alls funka och nu verkar det som om det blir besiktning nästa vecka ändå! Nu är mina känslor blandade, man vågar ju inte hoppas alltför mycket ifall det inte blir som jag har tänkt. Men OM det skulle bli så, så skulle jag bli världens lyckligaste Louise. Jag håller tummen.


 


Du och jag<3
Klockrent med skylten brevid oss! Haha

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du och jag Lollo! Gud vad glad jag blev av detta inlägget! Jag måste också sätta fart så kan de och bli bästa vänner!

2009-04-22 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback